środa, 10 lutego 2016

Sposób na czarne Frugo

Postanowiłem jakoś ulepszyć wszystkim dobrze znane czarne Frugo, więc kupiłem cydr i połączyłem oba składniki w całość. Jeśli chcecie wiedzieć jakim efektem się to zakończyło, to zapraszam do przeczytania całego posta.















FRUGO Z CYDREM 

W składzie czarnego Frugo jest napisane, że zawiera sok jabłkowy z zagęszczonego soku w ilości 20% więc wywnioskowałem, że to nie może się nie udać i może być tylko lepiej. Smak tego mixu nie jest zbyt skomplikowany. Czuć w nim jabłka. Drink jest kwaśny. Myślę, że będzie to fajna propozycja na - mam nadzieję - rychłe lato. Na pewno ugasi pragnienie każdego pijącego. Dodatkowym atutem jest ilość alkoholi, mianowicie jest go bardzo mało. Jest mała możliwość, że najnormalniej w świecie upijemy się drinkiem.


Składniki:
- 60ml cydru,
- lód w kostkach,
- Frugo do pełna,

Przygotowanie:
Wszystkie składniki w kolejności lód>cydr>frugo nalewamy do szklanki, mieszamy całość i podajemy.




 Dziękuję. 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny sposób na urozmaicenie napojów, które bez problemu można kupić w każdym sklepie spożywczym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Frugo bardzo dobrze tutaj pasuje, ciekam na więcej propozycji.

    OdpowiedzUsuń