niedziela, 24 stycznia 2016

Mojito - Napój od Tymbarka


Kupiłem kolejny napój od Tymbarka. Tym razem jest to wieloowocowy bezalkoholowy napój o smaku Mojito, czyli popularnego drinku. Spróbujemy przygotować drinka z użyciem tego napoju i sprawdzimy jak się spisuje.














Opinia

Moim zdaniem napój Mojito lepiej się spisuje niż poprzedni napój - Sex on the beach, lepiej smakuję w drinku. Jest ok! Można go pić ze smakiem również bez alkoholu w poprzednim przypadku pod koniec kartonu było już tragicznie. Miałem go ochotę wylać.

Na etykiecie widnieje propozycja podania, więc wcielmy ten "przepis" w życie...




Potrzebujemy:
- 30ml wódki,
- łyżeczkę cukru,
- lód w kostkach,
- połówka limonki,
- parę listków mięty,
- napój Tymbark,

Przygotowanie:
Do szklanki wrzucamy limonkę, ugniatamy ją razem z cukrem i miętą w celu uwolnienia aromatu i soku. Następnie wlewamy wódkę lub rum - ja użyłem wódki. Następnie wrzucamy kruszony lód, uzupełniamy napojem, mieszamy łyżeczką. Na sam koniec można uzupełnić szklankę lodem.



Dziękuję:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz