niedziela, 24 stycznia 2016

Polska moc - Mojito z energetykiem i wódką

Witam, dzisiaj przygotowałem dla Was jedną z odmian popularnego drinka Mojito. Jest to szczególna "odmiana" Mojito, ponieważ jest w nim prawdziwa MOC! Skrywa się ona zarówno w energetyku jak i w naszej krajowej specjalności, czyli wódce. Zapraszam dalej, jeśli chcecie dowiedzieć się jak to cudo przygotować, a chcecie na pewno, więc jedziemy!












POLSKA MOC - MOJITO Z ENERGETYKIEM I WÓDKĄ

Jest to propozycja, która swoje zastosowanie znajdzie w gorące dni najcieplejszych miesięcy w roku jak i na domówce, gdy podczas zabawy złapie nas chwila słabości. W drinku znajduje się kruszony lód, limonka, mięta, więc jest on niesamowicie orzeźwiający. Na pewno naładuje nas energią i będziemy mieć jeszcze dużo siły na zabawę. Dobra przejdźmy do przygotowania...

Czego będziemy potrzebowali...
- 40ml wódki,
- 2 łyżeczki cukru,
- pół limonki,
- liście mięty,
- kruszony lód,
- napój energetyczny,

Działamy:
Do szklanki (ja użyłem taką niską, po nutelii) wrzucamy pokrojoną na mniejsze cząstki limonkę, kilka listków mięty (około 4), następnie zasypujemy cukrem i ugniatamy np. trzonkiem tłuczka. Limonki muszą puścić sok, a mięta więcej aromatu. Następnie dosypujemy kruszony lód. Kolejną czynnością jest dolanie wódki, energetyka i zamieszanie całości łyżeczką. Na sam koniec dosypujemy jeszcze kruszony lód, żeby drink był jeszcze bardziej chłodniejszy i bardziej zachęcał nas swoim wyglądem.
Byłoby fajnie gdybyście pili go przez słomkę będzie to wygodniejsze, ja niestety nie miałem w mieszkaniu. ;(




Dzięki, zapraszam niebawem na kolejny post!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz