sobota, 9 stycznia 2016

Pijany Kaktus

Pijany kaktus to kolejny prosty drink. Przygotowuje się go z połączenia wódki i soku z kaktusa.

Jeśli chcecie wiedzieć jak szybko i smacznie przygotować ten drink, to zapraszam dalej:)













PIJANY KAKTUS

Bardzo przyjemny, prosty i smaczny drink, tak jak w mojej poprzedniej propozycji MORSKA BRYZA . Nie czuć w nim wódki, co jest idealnym rozwiązaniem dla Pań.

Do wykonania potrzebujemy:
- 50ml wódki(wykorzystałem Wyborową),
- kostki lodu,
- cytryna,
- sok z kaktusa (dolać do pełna szklanki),

Przygotowanie:
Drink przygotowujemy bezpośrednio w szklance. Wrzucamy kostki lodu - wiadomo nie oszczędzamy na lodzie. Lód jest bardzo ważny, żeby dobrze schłodzić szklankę. Następnie wlewamy 50ml wódki nie musi być idealnie tyle - wiadomo, nie apteka, a przede wszystkim liczą się preferencje pijącego :)
Całość musimy jakoś ozdobić, dlatego ja proponuje cytrynę. Limonka też może być, ale chciałem jakoś przełamać całość innym kolorem. Kwestia ozdabiania drinka jest otwarta, bo przecież kreatywność trzeba kształtować.


W następnym wpisie przedstawię moje propozycje dekoracji drinków. Przygotowania trochę trwają a lód powoli zamarza :p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz