piątek, 22 stycznia 2016

Blue and red LEMON

Dzisiaj na szybko przedstawię wam moją propozycję weekendową. A więc zapraszam do czytania i próbowania :)

















BLUE AND RED LEMON

Na wypadający weekend proponuję drink, z wódki i tonicu z dodatkiem jakiegoś syropu barmańskiego. Osobiście bardzo lubię takie drinki

Potrzebujemy:
- 30ml wódki,
- 30ml syropu barmańskiego (do jednego użyłem Blue Curacao a do drugiego Grenadine),
- lód,
- tonic,

Przygotowanie:
Do szklanki - ja użyłem takiej z kolorowym dnem w jednym przypadku czerwonym drugim niebieskim - wrzucamy kostki lodu, później wlewamy wódkę, syrop barmański i tonic. Wszystko delikatnie mieszamy pamiętajmy, że tonic jest gazowany, więc nie próbujmy do tego wykorzystywać shakera, bo zamiast w ustach, to drink wyląduję na naszym ubraniu. Całość pasuje jakoś ubrać, więc wykorzystałem limonkę, wiem - bez szaleństw.

Czekam na komentarze. Do następnego! 



2 komentarze: