poniedziałek, 18 stycznia 2016

Śrubokręt


Witam, dzisiaj zaprezentuje wam chyba najprostszy drink na świecie jakim jest "Śrubokręt".
Na 100% chociaż raz w życiu przygotowywaliście ów drink. Jego przygotowanie jest nieziemsko proste, 
przekonacie się o tym poniżej zapraszam.












ŚRUBOKRĘT 

Jest to najprostszy drink świata przygotowywany z połączenia soku pomarańczowego i wódki. Proporcje w drinku to całkowita dowolność. Ja zaproponuję...

Składniki:
50ml wódki (np. Krupnik),
- do pełna sok pomarańczowy,
- limonka,
- lód,
- syrop barmański Grenadine, 

Przygotowanie:
Jak do wszystkich moich dotychczasowych propozycji najpierw wrzucamy do szklanki lód w dużej ilości. Kolejna czynność, to wlanie wódki, dolanie soku, wymieszanie tego wszystkiego łyżeczką. Ja w mojej propozycji dolałem delikatnie syropu barmańskiego Grenadine, która opadła na dno szklanki. Delikatnie wszystko zamieszałem, co pozwoliło uzyskać efekt ciemniejszego koloru na dnie. Chciałem trochę uatrakcyjnić ten drink.



Już niebawem kolejna propozycja. Zapraszam :)  




3 komentarze:

  1. O proszę...jak fajnie! Brałabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) ileż tu ciekawych przepisów! Lubię podrinkować zarówno alkoholowo wieczorami jak i bezalkoholowo latem przy słoneczku:) więc zostanę u Ciebie chyba na dłużej:)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń