poniedziałek, 18 stycznia 2016

Chłodna wiosna

Hej, dzisiaj pokaże wam jak przygotować drink "chłodna wiosna". Poniżej moja propozycja podania.

















CHŁODNA WIOSNA

To lekki, orzeźwiający drink, który można przygotować bardzo niskim kosztem (składniki nie kosztują dużo), ale tylko wtedy gdy mamy w swojej kuchni wódkę i blue curacao. To są najbardziej kosztowne składniki. Pamiętajmy, że proporcje mogą się zmienić w zależności od wielkości szklanki.

Potrzebujemy:
- 40ml wódki (użyłem Krupnika),
- 20ml blue curacao,
- 30ml soku z cytryny,
- 60ml soku pomarańczowego (ja miałem tymbark pomarańcza z miąższem),
- lód w kostkach,
- cytrusy do dekoracji,
- cukier kryształ,

Przygotowanie: 
Najpierw przygotujemy szkło. Namaczamy rant szklanki sokiem z cytryny i zanurzamy odwróconą szklankę w cukrze. Ostrożnie wrzucamy kostki lodu w celu schłodzenia szklanki. Wszystkie składniki drinka wlewamy do shakera, krótko i energicznie wstrząsamy. Wlewamy powoli do szklanki i uważamy na wcześniej przygotowaną krustę. 
Jak przygotować krustę i inne proste dekoracje do drinków znajdziecie tutaj. Ja dodatkowo do drinka wrzuciłem cząstkę limonki.



Dziękuję za dzisiaj zapraszam w niedługim czasie na kolejne propozycje wykonania prostych drinków. ZDROWIE! ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz