niedziela, 31 stycznia 2016

Jabłko z granatem

Witam, mam dla Was propozycję nie do odrzucenia. Spróbujcie zmieszać ze sobą wódkę, sok z granatu i sok jabłkowy, a później powiedzcie jak Wam wyszło. Ja to zrobię poniżej. Zapraszam
















JABŁKO Z GRANATEM

Spróbowałem połączyć sok z jabłka i napój granat z serii "Owoce Świata". Wymieszałem je oczywiście z wódką. Efekt moim zdaniem jest spoko, ale chyba trzeba lubić ten specyficzny smak. Jest on orzeźwiający w smaku słodki z delikatnym akcentem limonki, którą dodałem, żeby jakoś wypełnić ten drink, co okazało się to strzałem w 10! Poniżej znajdziecie ilość poszczególnych składników.

Składniki:
- 30ml wódki
- 120ml soku jabłkowego
- 60ml napoju granat
- cząstka limonki
- lód

Przygotowanie:
Do szklanki wrzucamy lód, później do shakera wlewamy wyżej wymienione składniki, energicznie wstrząsamy i wlewamy do szklanki. Dodajemy cząstkę limonki. To już bardzo szybki i smaczny drink na cieplejsze dni i gorące noce!



Bardzo dziękuję za przeczytanie i zapraszam ponownie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz