czwartek, 7 stycznia 2016

Morska Bryza

Morska Bryza, to drink z połączenia dwóch soków i wódki. Może go wykonać każda osoba, ponieważ przygotowanie Morskiej Bryzy jest banalnie proste. 
Drink jest lekko słodki, ale orzeźwiający.

Jeśli jesteście ciekawi jak go wykonać - zapraszam dalej!














MORSKA BRYZA

Drink idealnie pasuje na letnie imprezy, kiedy doskwiera nam ciepło. W drinku nie czuć dużej ilości alkoholu (a wcale mało go w nim nie jest), więc dobrze nada się dla osób, które chciałyby napić się czegoś delikatnego.
Jestem pewny, że zachwyci kobiety! 


Do wykonania potrzebne nam będą:
- 50ml wódki (ja akurat wykorzystałem Finlandię),
- 150ml soku żurawinowego (u mnie Tymbark),
- 100ml soku grejpfrutowego (użyłem Costy),
- do dekoracji plasterek cytryny (można użyć też limonki lub dodać plasterek mięty),
- lód,

Przygotowanie: 
Jeśli nie posiadacie shakera, możecie wykonać ten drink w szklance. Wystarczy do szklanki włożyć lód, wlać wszystkie składniki, wymieszać długą łyżką, a na koniec ozdobić plasterkiem cytryny.




Jeśli chcecie wiedzieć jak w łatwy sposób ozdobić drink i zrobić wrażenie na znajomych - zapraszam na kolejny wpis już niedługo!

2 komentarze: